Úvod Aktuálně DŮLEŽITÁ OZNÁMENÍ

Důležitá oznámení

Ukončení vysílání programů Markíza, Doma a Dajto k 1. 3. 2017

1. 3. 2017

Vážení televizní diváci,

s ohledem na četnost dotazů ohledně možnosti příjmu slovenských programů Markíza, Doma a Dajto v sítích Nej.cz sdělujeme, že toto možné není stejně jako u jiných operátorů působících na území ČR.

Bližší informace naleznete na internetu. Jednou z možností je http://www.parabola.cz/clanky/6100/markiza-konci-v-cesku-nova-na-slovensku/

Vaše Nej.cz

Doplnění ke zprávě ohledně problému s vyúčtováním na seznam.cz

20. 2. 2017

Vážení klienti,

k níže uvedené zprávě ohledně problému s doručením pravidelného měsíčního vyúčtování doplňujeme, že seznam.cz je správcem také dalších domén jakou jsou email.cz a post.cz, takže problém se týká také těchto uživatelů.

Přestože jsme formát zprávy nezměnili, došlo k vyhodnocení námi zaslané zprávy jako nevyžádané.

Vaše Nej.cz

Upozornění k vyúčtováním zaslaným na doménu seznam.cz

15. 2. 2017

Vážení klienti,

na základě Vašich reakcí jsme zjistili, že pravděpodobně všem uživatelům, kteří mají svou schránku na seznam.cz bylo doručeno vyúčtování do složky SPAM.

Zkontrolujte si tuto složku a v případě, že se tam vyúčtování nenachází, využijte svého klientského účtu Moje Nej, kde jsou mimo Důležitých oznámení a dalších funkcí veškerá vyúčtování uložena.

Ke svému účtu se přihlásíte jednoduše na adrese www.nej.cz. Vpravo v sekci Moje Nej, kam zadáte své číslo smlouvy a PIN, který naleznete v pravé horní části smlouvy nebo si o něj zažádejte prostřednictvím odkazu Chci zjistit PIN.

Vaše Nej.cz

Oznámení o změnách platných od 03/2017

31. 1. 2017

Vážení klienti,

dovolujeme si Vás informovat o změnách ve znění všeobecných obchodních podmínek a ceníků, které vstupují v platnost dne 1. 3. 2017.

Konkrétně se jedná o následující změny:

- Do VOP se vkládá nový bod 8.5. Poskytovatel neručí Zákazníkovi za případné poškození nebo zničení cizí věci a za škody a újmy na zdraví, případně smrt, ke kterým dojde nesprávnou nebo neodbornou manipulací s koncovým zařízením ve vlastnictví poskytovatele.

- V kompletním Ceníku služeb – bodu 8 se mění názvosloví některých doplňkových poplatků našich služeb, jejich výše však zůstává zachována.

- V ceníku NET TV dochází k navýšení počtu kreditů u Výběrového balíčku za 140 Kč z 10 na 13 kreditů a u balíčku za 200 Kč z 25 na 27 kreditů.


Se svým případným dotazem se můžete obrátit na zákaznické centrum na telefonním čísle 488 999 488 či prostřednictvím emailové adresy zakaznicke.centrum@nej.cz

S pozdravem

Vaše Nej.cz

©2015-2017 Nej.cz. Všechna práva vyhrazena.
Technické řešení Beneš & Michl