Úvod Aktuálně DŮLEŽITÁ OZNÁMENÍ

Důležitá oznámení

Otázky a odpovědi ke změnám od 1.4.2020

1. 4. 2020

Vážení klienti, reakce na email o změně telekomunikačního zákona od 1.4.2020 a případné žádosti o úpravu platebních údajů vyvolali velkou reakci, kterou nyní nestačíme odbavovat v obvyklých lhůtách. Proto jsme připravili rychlé odpovědi na časté otázky.

Prosím, podívejte se, zda na Vaši otázku nenajdete odpověď zde:

Otázka: Dostal jsem email ohledně změn platebních údajů, nejde o spam a co mám udělat?

Odpověď: Ano, žádáme Vás o změnu platebních údajů, nejde o spam a pokud můžete změnit online, prosím o provedení, nemusíte však v žádném případě v této době hned chodit na banku, pro změnu budete mít dost času, než bude původní účet zrušený.

Nové platební údaje pro pravidelnou úhradu služeb Nej.cz změňte na:

- číslo účtu: 9997776652/2700
- variabilní symbol: je uveden na faktuře, kterou najdete ke stažení na www.nej.cz v sekci mojenej
- částka: cena se nemění

Pokud hradíte inkasem - inkasní příkaz změňte následujícím způsobem:

- nové číslo bankovního účtu: 9997776652/2700
- variabilní symbol: NEZADÁVEJTE ŽÁDNÝ!
- nastavení limitu: doporučujeme limit nenastavovat, nebo min. ve dvojnásobné výši pravidelné měsíční částky

Po úpravě inkasního příkazu nás kontaktujte emailem na zakaznicke.centrum@nej.cz a potvrďte nám provedenou změnu. My systémově upravíme správné nastavení.

Pro platby SIPEM se NIC nemění.

Otázka: Dostal jsem email, že je změna smluvních dokumentů od 1.4.2020, co to pro mne znamená.

Odpověď: od 1.4.2020 je v platnosti novela telekomunikačního zákona, kterou jsme museli promítnout do našich smluvních dokumentů a to konkrétně:

• Všeobecné podmínky
• Ceník poplatků
• Ceník zařízení
• Provozní řád hlasových služeb
• Vzor smlouvy

Výše Vaší měsíční platby se nemění, ani jsme nezdražovali ceník poplatků. Nemusíte nikde psát, volat a ani nic potvrzovat.

Jedná se jen o úpravy výpočtu sankcí při výpovědi smlouvy v Době závazku a jde o změnu pro klienty příznivou.

Taktéž z ceníku poplatků byl vypuštěný poplatek za přenos telefonního čísla, ten je od 1.4.2020 nezpoplatněn.

Nemění se ani výpovědní lhůta.


Chotěboř - Oznámení pro uživatele služeb kabelové televize Nej.cz

31. 3. 2020

Změna termínu úpravy televizní nabídky v souvislosti s nouzovým stavem vyhlášeným vládou ČR

Nový předpokládaný termín změny programové nabídky je 20. 4. 2020 od 9:00 – 13:00 hod. V tomto čase nebudou dostupné televizní služby pro uživatele služeb Nej.cz

Po 13.00 hodině bude nutné z Vaší strany zajistit přeladění televize (doporučujeme spustit automatické ladění v režimu „anténa“).

Pro bližší informace nebo v případě nejasností volejte zákaznické středisko v Havlíčkově Brodě, tel.: 568 998 111, nebo nás můžete kontaktovat prostřednictvím centrální zákaznické linky Nej.cz 488 999 488.

Děkujeme za pochopení Vaše Nej.cz.

Upozornění na podvodné jednání

23. 3. 2020

Vážení klienti,

dovolujeme si Vás informovat, že se v poslední době opět rozšířilo podvodné zobrazování soutěže nebo dotazníku, které se šíří různými prohlížeči jménem naší společnosti. V textu je zákazník velmi profesionálně lákán k účasti v soutěži nebo k vyplnění dotazníku, ve kterém po odpovědi na otázky může vyhrát věcné ceny.

V žádném případě na tyto otázky neodpovídejte, nezadávejte žádné citlivé údaje jako např. čísla platebních karet, bankovních účtů apod.
Nejedná se o naši akci, jde o podvodné jednání cizí společnosti.

To, že se nejedná o soutěž organizovanou naší společností poznáte z internetové adresy uvedené v adresovém řádku, kde za http:// není uvedena adresa „nej.cz“ naší společnosti.

Chceme Vás dále informovat, že naše společnost již činí příslušné kroky, abychom takovým aktivitám zabránili.
V případě, že na takové podvodné jednání narazíte, informujte nás o této skutečnosti na zákaznické lince 488 999 488 nebo pošlete náhled na email zakaznicke.centrum@nej.cz. Dovolujeme si Vám připomenout, že při komunikaci s naší společností je potřebné se autorizovat pouze číslem smlouvy a PINem, popř.datem narození, nikdy však nevyžadujeme číslo vaší kreditní karty ani další citlivé údaje.

Děkujeme.

Tým Nej.cz

Zařazení ČT3 do programové nabídky

23. 3. 2020

Vážení klienti,
dnes byl zařazen program ČT3, pokud ho nenajdete ve své programové nabídce, volejte na zákaznickou linku 488 999 488, kde se budeme snažit Váš hovor v současných ztížených podmínkách v co nejkratší době odbavit.

Děkujeme za pochopení.

Vaše Nej.cz

©2015-2020 Nej.cz. Všechna práva vyhrazena.
Technické řešení Beneš & Michl