Úvod Podpora Technická podpora

Technická podpora

Zákaznická linka: 488 999 488 (Po–Pá 8:00–20:00)

E-mail pro dotazy ohledně smluv, faktur, plateb apod.: zakaznicke.centrum@nej.cz

  • Před nahlášením poruchy doporučujeme využít sekci Časté dotazy ke službám, kde najdete řešení nejfrekventovanějších problémů.
  • Výpadky, poruchy, či technické dotazy nám prosím oznamujte co nejdříve od jejich vzniku na výše uvedený e-mail nebo telefonicky na zákaznickou linku.
  • Pracovníci zákaznické linky Váš požadavek předají na tým technické podpory. Náš tým technické podpory Váš požadavek zpracuje a zavolá zpět, jakmile to bude možné.
  • Pokud budou všichni operátoři obsazeni, bude Vám nabídnuta možnost zpětného zavolání zmáčknutím č. 1 na Vašem telefonu. Náš tým technické podpory Váš požadavek zpracuje a zavolá zpět, jakmile to bude možné.
  • Mimo pracovní dobu zákaznické linky Vám bude nabídnuta možnost zpětného zavolání. Náš tým technické podpory Váš požadavek zpracuje a zavolá zpět, jakmile to bude možné.
© 2024 Nej.cz
Technické řešení Beneš & Michl