Technická podpora
Zákaznické centrum: 488 999 488
E-mail pro technické dotazy, poruchy, výpadky: technicka.podpora@nej.cz
E-mail pro dotazy ohledně smluv, faktur, plateb, apod.: zakaznicke.centrum@nej.cz
- Technická podpora funguje nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce.
- Výpadky, poruchy, či technické dotazy, nám prosím oznamujte na výše uvedený e-mail nebo telefonicky na zákaznickém centru.
- Poruchy a výpadky se prosím snažte nahlásit co nejdříve od jejich vzniku.
- Než zavoláte nebo napíšete svůj dotaz, doporučujeme využít sekci Otázky a odpovědi, kde najdete řešení nejfrekventovanějších problémů.
- V případě obsazenosti zákaznické linky v pracovní době (8:00-20:00) Vám bude po určité době čekání nabídnuta volba zpětného zavolání zmáčknutím č. 1 na Vašem telefonu.
- Mimo pracovní dobu zákaznické linky nahlašte poruchu vzkazem na záznamník. Na záznamníku zanechte vzkaz po zaznění úvodní hlášky zmáčknutím č. 1 na Vašem telefonu dle návodu v hlášce. Zde uveďte prosím celé jméno, adresu a stručný popis Vašeho problému. Tím nám pomůžete urychlit řešení Vašeho požadavku.
- Náš tým technické podpory Váš požadavek zpracuje a zavolá zpět, jakmile to bude možné.