S účinností od 1. 6. 2024 se společnost O2 Czech Republic a.s. („O2“) stala právním nástupcem společnosti Nej.cz s.r.o. O2 proto provozuje vnitřní oznamovací systém ve smyslu zákona č. 171/2023 Sb., o ochraně oznamovatelů („ZoOO“). Tento systém je určen zaměstnancům a jiným osobám, které se dověděly o protiprávním jednání v souvislosti s poskytováním služeb v rámci nabídky Nej.cz či v souvislosti s výkonem své činnosti pro O2. O2 zajistí ochranu totožnosti oznamovatele a ochranu před případnými odvetnými opatřeními vedenými vůči oznamovateli a dalším osobám, kterým tato ochrana náleží podle ZoOO.
Co tímto způsobem neoznamovat?
Například standardní zákaznické požadavky týkající se:
Objednávek, změny a ukončení služeb
Objednávky můžete řešit s našimi specialisty každý den přes zákaznické centrum Nej.cz, tel: 488 999 488
Reklamace služeb a vyúčtování
Vše o vyúčtování a reklamaci naleznete na Nej.cz (Technická podpora, výpadky a poruchy. Pomoc 24/7 | Nej.cz)
Ochrany osobních údajů
Vaše práva na ochranu údajů a kontakt na pověřence naleznete v sekci Nej.cz (Zásady zpracování osobních údajů | Nej.cz)
Oznámení podle ZoOO můžete učinit zde
https://www.o2.cz/spolecnost/odpovedny-pristup/whistleblowing