Muž v županu, který vychází ze dveří a drží kávu.

Sousede, spojili
jsme síly

Nej.cz je nyní součástí O2

Zjistit více

Co se mění?

S platností od 1. 6. 2024 dochází ke spojení společnosti Nej.cz s.r.o. se společností O2 Czech Republic a.s.
Jak se dozvíte v odpovědích níže, aktuálně se pro vás jako zákazníka Nej.cz nic nemění. Do budoucna se těšte na další služby a výhody, díky kterým vám budeme ještě blíž.

Nej.cz + O2

Časté dotazy ohledně spojení s O2

Mění se pro mě něco? A jak to bude s cenou služeb?

V tuto chvíli se pro vás nic nemění. Stejné zůstávají vlastnosti i ceny služeb.
Do budoucna počítáme, že díky spojení s O2 se zákazníkům Nej.cz nabídka rozšíří o další služby a exkluzivní výhody.

Jak bude od 1. 6. vypadat vyúčtování za odebírané služby Nej.cz?

Od 1. 6. 2024 se mění formální a grafická stránka faktur: nové logo a poskytovatel služeb O2 Czech Republic a.s. namísto Nej.cz s.r.o. Nicméně číslo účtu i variabilní symbol za odebírané služby zůstává nadále beze změny.

Kam mám napsat nebo zavolat, když budu chtít řešit cokoliv ohledně služeb od Nej.cz?

Všechny kontakty zůstávají stejné jako doposud. Volejte na zákaznickou linku 488 999 488, k dispozici je také e-mail zakaznicke.centrum@nej.cz. V případě výpadků, poruch nebo technických dotazů se obracejte na e-mail technicka.podpora@nej.cz. Nadále budou fungovat i naše zákaznická centra.

Pod koho budou spadat zákazníci Nej.cz?

Zákaznickou bázi Nej.cz získá od 1. 6. 2024 společnost O2 Czech Republic a.s., pro zákazníky Nej.cz ani O2 se však tímto krokem nic nezmění. Současné nastavení služeb (rychlost internetu, technologie poskytování internetu apod.) zůstává stejné, a to i po vašem převodu pod O2. V případě změn vás budeme vždy včas informovat.

Jsem zákazníkem Nej.cz. Mohu nyní dostat služby O2, abych mohl/a čerpat výhody programu UNITY?

V tuto chvíli není možné spojit služby poskytované pod značkami Nej.cz a O2. O možnosti čerpání výhod a odměn od O2 vás budeme včas informovat.

Telefonní číslo mám u O2 a internet u Nej.cz, je možné tyto mé služby sloučit?

Spojení služeb od O2 a Nej.cz aktuálně není možné. Jakmile se situace změní, dáme vám vědět.

Jsem zákazník O2, mám očekávat nějaké změny?

Ani pro zákazníky O2 se nic nemění. Díky spolupráci se společností CETIN se však v budoucnu rozšíří dostupnost pokrytí internetu i na adresy, kde dříve nebylo k dispozici.

Pokud mám poruchu, výpadek nebo technický dotaz, kam ho mám nahlásit?

Na tom se také nic nemění. Poruchy můžete nahlašovat dále na čísle 488 999 488, případně e-mailem na: technicka.podpora@nej.cz.

Nenašli jste svou odpověď?

Pokud máte ke spojení Nej.cz a O2 jakékoliv další otázky, neváhejte zavolat na naši zákaznickou linku 488 999 488, nebo napsat na e-mail zakaznicke.centrum@nej.cz.

Jak vypadá znění oficiálního oznámení?

Od 1. 6. 2024 se v důsledku přeměn společnosti stává poskytovatelem služeb z nabídky Nej.cz společnost O2 Czech Republic a.s., IČO 60193336, se sídlem Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4. Tato změna nemá vliv na vlastnosti služeb stávajících zákazníků ani na ceny těchto služeb, protože na O2 Czech Republic a.s. přecházejí nezměněna všechna související práva a povinnosti dosavadního poskytovatele Nej.cz s.r.o., IČO 03213595.

© 2024 O2 Czech republic a.s.
Technické řešení Beneš & Michl