Úvod Aktuálně DŮLEŽITÁ OZNÁMENÍ

Důležitá oznámení

Oznámení o úpravě TV nabídky pro zákazníky ve městě Ploužnici

16. 11. 2018

Vážený zákazníku,

rádi bychom Vás seznámili se změnami, které budou probíhat ve Vašem městě. Abychom zvýšili stabilitu televizních a internetových služeb a především mohli nabídnout modernější a kvalitnější služby, dojde dne 19. 11. k úpravě analogové programové nabídky.
V rámci této úpravy budou některé analogové kanály přesunuty či ukončeny. Tyto programy však budete mít i nadále dostupné v rámci námi vysílaného pozemního vysílání ve formátu DVB-T.
Prosíme proto, abyste si 19. 11. 2018 v odpoledních hodinách přeladili analog ve Vaší televizi.

V následujícím týdnu od 26. 11. do 30. 11. 2018 budou poté prováděny práce, které mohou mít za následek menší výpadky služeb.
Po dokončení modernizace plánujeme zařadit do naší sítě také internetovou televizi s možností zpětného časového posunu a individuálním výběrem libovolných kanálů.

Dovolujeme si také upozornit, že v souladu s novelizací zákona je operátor povinen komunikovat se zákazníky způsobem, který si zákazník zvolil pro zasílání vyúčtování. V případě, že jste si způsob zasílání vyúčtování do dnešního dne neurčili (emailem, případně poštou - zpoplatněno 20 Kč), zařadili jsme Vás do skupiny, které zasíláme vyúčtování prostřednictvím klientského účtu Moje Nej na našich webových stránkách www.nej.cz. Zde naleznete po zadání čísla smlouvy a PINu, který Vám byl přidělen, detaily smlouvy včetně kompletního vyúčtování služeb. Doporučujeme Vám v klientském účtu uvést svůj emailový, případně telefonní kontakt sloužící pro Váš aktuální přehled důležitých informací, které zasíláme zákazníkům emailem nebo formou SMS zprávy.
Pokud Vám zasílání vyúčtování přes klientský účet nevyhovuje, nebo k němu nemáte potřebné údaje pro přihlášení, případně budete chtít nahlásit své kontaktní údaje jiným způsobem, prosím kontaktujte naše zákaznické středisko, tel. 488 999 488, e-mail: zakaznicke.centrum@nej.cz, kde si můžete sjednat jiný způsob.

S jakýmikoli Vašimi dotazy či problémy s laděním televize se můžete obrátit na naší zákaznickou linku 488 999 488 v pracovních dnech od 8 do 18 h.

Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti a věříme, že uvedené změny přijmete s pochopením a uvítáte jak lepší kvalitu, tak do budoucna širší možnosti při sledování televizních programů.

Oznámení o změně vysílání programů Viasat

16. 11. 2018

Vážený zákazníku,

rádi bychom Vás informovali, že od 1.1.2019 dochází ke změně u programu Viasat Explorer, a to rozšířením na 24 hodinové vysílání.
Zároveň tím bude ukončeno vysílání programu Viasat Spice.

Tým Nej.cz

UPOZORNENÍ NA PODVODNÉ SMS a EMAILY

7. 11. 2018

Vážení klienti,

dovolujeme si Vás informovat, že v poslední době dochází k zasílání podvodných SMS a emailů jménem naší společnosti. V textu je zákazník informován o soutěži, kdy po odpovědi na otázky může vyhrát mobilní telefon.

V žádném případě na tyto otázky neodpovídejte, nejedná se o naši soutěž, jde o podvodné jednání cizí společnosti.

V případě, že na takový email nebo SMS narazíte, prosím, informujte nás o této skutečnosti na zákaznické lince 488 999 488. Dovolujeme si Vám připomenout, že při komunikaci s naší společností je potřebné se autorizovat pouze číslem smlouvy a PINem, popř.rodným číslem, nikdy však nevyžadujeme číslo vaší kreditní karty.

Děkujeme.

Tým Nej.cz

Oznámené o změně adresy zákaznického centra Nej.cz v Třinci

7. 11. 2018

Vážení klienti,

dovolujeme si Vás informovat, že došlo ke sídla zákaznického centra Nej.cz Třinec a to na adresu :

nám.Svobody 1142, 739 61 Třinec.

Ostatní údaje jako telefonní kontakt a emailová adresa zůstaly nezměněny.

S pozdravem

Vaše Nej.cz

©2015-2018 Nej.cz. Všechna práva vyhrazena.
Technické řešení Beneš & Michl