Úvod Aktuálně DŮLEŽITÁ OZNÁMENÍ

Důležitá oznámení

Oznámení o změně TV nabídky pro zákazníky OMEZENÉ TV nabídky ve městě Mimoni

16. 11. 2018

zákazníku,

rádi bychom Vás seznámili se změnami, které probíhají na kabelové televizi ve Vašem městě. Abychom zvýšili stabilitu a spolehlivost televizních a internetových služeb, dokončili jsme pro Vás první fázi technologické modernizace sítě a zrealizovali druhou nezávislou přívodní linku pro Mimoň a zároveň jsme ji výrazně posílili.
Jelikož se snažíme pro Vás zachovat také současné pozemní vysílání v naší síti a především abyste nemuseli v blízké době nástupu DVB-T2 investovat do koupě nového televizního přístroje a nemuseli tak dále zvyšovat své náklady na sledování televize, provádíme 27. 11. 2018 technickou změnu Vaší nabídky. V rámci toho mimo jiné získáte řadu prémiových kanálů jako ARD, ZDF, Eurosport 1,2, Euronews, Nickelodeon, Nickelodeon Junior a další české, slovenské a polské kanály.
Prosíme proto, abyste si 27. 11. 2018 v odpoledních hodinách přeladili Vaši televizi v režimu DVB-T (anténa/pozemní vysílání).
Touto změnou se pro Vás nic nemění, avšak modernizací sítě jsme schopni Vám nyní nabídnout výrazně větší variabilitu při výběru TV kanálů a rozšířit si nabídku výběrem z celé řady programových balíčků, ale také možnost zvolit si službu Nej NET TV, kde můžete sledovat TV kanály až 7 dní zpětně a navolit si libovolné programy sami dle vašeho individuálního výběru.
S jakýmikoli Vašimi dotazy či v případě problémů s laděním se můžete obrátit na naší zákaznickou linku 488 999 488 v pracovních dnech od 8 do 18 h, kde Vám rádi pomůžeme také s případnou změnou programové nabídky.
Dovolujeme si také upozornit, že v souladu s novelizací zákona je operátor povinen komunikovat se zákazníky způsobem, který si zákazník zvolil pro zasílání vyúčtování. V případě, že jste si způsob zasílání vyúčtování do dnešního dne neurčili (emailem, případně poštou - zpoplatněno 20 Kč), zařadili jsme Vás do skupiny, které zasíláme vyúčtování prostřednictvím klientského účtu Moje Nej na našich webových stránkách www.nej.cz. Zde naleznete po zadání čísla smlouvy a PINu, který Vám byl přidělen, detaily smlouvy včetně kompletního vyúčtování služeb. Doporučujeme Vám v klientském účtu uvést svůj emailový, případně telefonní kontakt sloužící pro Váš aktuální přehled důležitých informací, které zasíláme zákazníkům emailem nebo formou SMS zprávy.
Pokud Vám zasílání vyúčtování přes klientský účet nevyhovuje, nebo k němu nemáte potřebné údaje pro přihlášení, případně budete chtít nahlásit své kontaktní údaje jiným způsobem, prosím kontaktujte naše zákaznické středisko, tel. 488 999 488, e-mail: zakaznicke.centrum@nej.cz, kde si můžete sjednat jiný způsob.

Věříme, že úpravu programové nabídky oceníte a zůstanete s našimi službami i nadále spokojeni.

Oznámení o úpravě TV nabídky pro zákazníky ve městě Ploužnici

16. 11. 2018

Vážený zákazníku,

rádi bychom Vás seznámili se změnami, které budou probíhat ve Vašem městě. Abychom zvýšili stabilitu televizních a internetových služeb a především mohli nabídnout modernější a kvalitnější služby, dojde dne 19. 11. k úpravě analogové programové nabídky.
V rámci této úpravy budou některé analogové kanály přesunuty či ukončeny. Tyto programy však budete mít i nadále dostupné v rámci námi vysílaného pozemního vysílání ve formátu DVB-T.
Prosíme proto, abyste si 19. 11. 2018 v odpoledních hodinách přeladili analog ve Vaší televizi.

V následujícím týdnu od 26. 11. do 30. 11. 2018 budou poté prováděny práce, které mohou mít za následek menší výpadky služeb.
Po dokončení modernizace plánujeme zařadit do naší sítě také internetovou televizi s možností zpětného časového posunu a individuálním výběrem libovolných kanálů.

Dovolujeme si také upozornit, že v souladu s novelizací zákona je operátor povinen komunikovat se zákazníky způsobem, který si zákazník zvolil pro zasílání vyúčtování. V případě, že jste si způsob zasílání vyúčtování do dnešního dne neurčili (emailem, případně poštou - zpoplatněno 20 Kč), zařadili jsme Vás do skupiny, které zasíláme vyúčtování prostřednictvím klientského účtu Moje Nej na našich webových stránkách www.nej.cz. Zde naleznete po zadání čísla smlouvy a PINu, který Vám byl přidělen, detaily smlouvy včetně kompletního vyúčtování služeb. Doporučujeme Vám v klientském účtu uvést svůj emailový, případně telefonní kontakt sloužící pro Váš aktuální přehled důležitých informací, které zasíláme zákazníkům emailem nebo formou SMS zprávy.
Pokud Vám zasílání vyúčtování přes klientský účet nevyhovuje, nebo k němu nemáte potřebné údaje pro přihlášení, případně budete chtít nahlásit své kontaktní údaje jiným způsobem, prosím kontaktujte naše zákaznické středisko, tel. 488 999 488, e-mail: zakaznicke.centrum@nej.cz, kde si můžete sjednat jiný způsob.

S jakýmikoli Vašimi dotazy či problémy s laděním televize se můžete obrátit na naší zákaznickou linku 488 999 488 v pracovních dnech od 8 do 18 h.

Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti a věříme, že uvedené změny přijmete s pochopením a uvítáte jak lepší kvalitu, tak do budoucna širší možnosti při sledování televizních programů.

Oznámení o změně vysílání programů Viasat

16. 11. 2018

Vážený zákazníku,

rádi bychom Vás informovali, že od 1.1.2019 dochází ke změně u programu Viasat Explorer, a to rozšířením na 24 hodinové vysílání.
Zároveň tím bude ukončeno vysílání programu Viasat Spice.

Tým Nej.cz

UPOZORNENÍ NA PODVODNÉ SMS a EMAILY

7. 11. 2018

Vážení klienti,

dovolujeme si Vás informovat, že v poslední době dochází k zasílání podvodných SMS a emailů jménem naší společnosti. V textu je zákazník informován o soutěži, kdy po odpovědi na otázky může vyhrát mobilní telefon.

V žádném případě na tyto otázky neodpovídejte, nejedná se o naši soutěž, jde o podvodné jednání cizí společnosti.

V případě, že na takový email nebo SMS narazíte, prosím, informujte nás o této skutečnosti na zákaznické lince 488 999 488. Dovolujeme si Vám připomenout, že při komunikaci s naší společností je potřebné se autorizovat pouze číslem smlouvy a PINem, popř.rodným číslem, nikdy však nevyžadujeme číslo vaší kreditní karty.

Děkujeme.

Tým Nej.cz

©2015-2019 Nej.cz. Všechna práva vyhrazena.
Technické řešení Beneš & Michl