Úvod Aktuálně DŮLEŽITÁ OZNÁMENÍ

Aktuálně

DŮLEŽITÁ OZNÁMENÍ

Oznámení o změně VOP, GDPR a ostatních dokumentů od 1.7.2018 pro lokality:

31. 5. 2018

- Mimoň
- Ralsko
- Ploužnice
- Frýdek Místek
- Kroměříž
- Okříšky
- Orlová
- Ostrava
- Svoboda nad Úpou
- Trutnov
- Třebíč
- Vratimov

Vážení zákazníci,

dovolte nám prosím, abychom Vás tímto informovali o změnách smluvních dokumentů, které nastávají s účinností od 1. 7. 2018. Důvodem jsou legislativní změny, které proběhly v předchozím období. Konkrétně se jedná o novelizaci zákona o elektronických komunikacích č. 127/2005 Sb. ze dne 2. 9. 2017, nařízení Evropského Parlamentu a Rady č. 2016/679 o ochraně osobních údajů (GDPR) a dále na základě změn ve správním rozhodnutí ČTÚ, které jsme obdrželi.

Všechny tyto změny přináší Vám zákazníkům větší transparentnost při uzavírání a ukončování smluv a větší bezpečnost při nakládání s osobními údaji, tedy jsou to změny ku prospěchu ochrany Vašich osobních dat a Vás, jako koncového spotřebitele.

Konkrétně k 1. červenci 2018 měníme následující dokumenty:

- Všeobecné obchodní podmínky
- Provozní řád - Internet
- Provozní řád - Mobil
- nově zavádíme Provozní řád - Kamera

Zároveň s tím jsme nuceni upravit jednotlivé Ceníky služeb a zařízení, kterými se mimo jiné mění následující skutečnosti:

- Přidáváme další možnosti prodeje nebo pronájmu internetových routerů.
- Zavádíme poplatek za zasílání tištěného vyúčtování poštou. Těm, kteří tento způsob vyúčtování používají, doporučujeme přechod na způsob zasílání elektronickou formou, tedy zasílání emailem či k dispozici v zákaznické sekci Moje Nej, oba tyto způsoby zpoplatněny nejsou.
- Zpoplatněno bude zasílání předtištěné složenky.
- Doplňujeme poplatek za platbu v hotovosti na pobočce.
- Upravujeme výši smluvní sankce za neuhrazení faktury ve splatnosti.

V souladu se stávajícími obchodními podmínkami máte možnost, v případě nesouhlasu s těmito změnami, zaslat písemnou výpověď na zákaznické středisko do 20. června 2018. Výpověď bude v tomto případě účinná od 1. 7. 2018.

Dovolujeme si také upozornit, že v souladu s novelizací zákona je operátor povinen komunikovat se zákazníky způsobem, který si zákazník zvolil pro zasílání vyúčtování. V případě, že jste si způsob zasílání vyúčtování do dnešního dne neurčili (emailem, případně poštou - zpoplatněno 20 Kč), zařadili jsme Vás do skupiny, které zasíláme vyúčtování prostřednictvím klientského účtu Moje Nej na našich webových stránkách www.nej.cz. Zde naleznete po zadání čísla smlouvy a PINu, který Vám byl přidělen, detaily smlouvy včetně kompletního vyúčtování služeb. Doporučujeme Vám v klientském účtu uvést svůj emailový, případně telefonní kontakt sloužící pro Váš aktuální přehled důležitých informací, které zasíláme zákazníkům emailem nebo formou SMS zprávy.

Pokud Vám zasílání vyúčtování přes klientský účet nevyhovuje, nebo k němu nemáte potřebné údaje pro přihlášení, případně budete chtít nahlásit své kontaktní údaje jiným způsobem, prosím kontaktujte naše zákaznické středisko, tel. 488 999 488, e-mail: zakaznicke.centrum@nej.cz, kde si můžete sjednat jiný způsob.

Věříme, že uvedené změny přijmete s porozuměním a nadále budete s poskytováním našich služeb spokojeni.

za Nej.cz, s.r.o. Marius Marcolla
Obchodní ředitel, jednatel

Potřebujete poradit?

Nechte nám tu své číslo, zavoláme vám zpět

© 2021 Nej.cz
Technické řešení Beneš & Michl