Jak funguje firma Nej.cz v době pandemie covid-19
08.12.2020
Nej.cz funguje za covidu-19 i na home office: Co to znamená pro zákazníky? 
Covid-19 je tu již nějakou dobu a pomalu se stal součástí života až do chvíle, než se podaří situaci uklidnit nebo úplně vyřešit. Řada firem, včetně Nej.cz, proto přešla z režimu práce v kancelářích na home office. Jak vypadají nová firemní opatření, jak se dotýkají služeb a zákazníků Nej.cz?
V březnu 2020 zastihl covid-19 všechny Čechy i české firmy zaskočené a nepřipravené na pandemii takového rozsahu. V následujících týdnech se s novou situací začali lidé pomalu vyrovnávat a zvykat si na nový standard a s ním související pravidla. To stejné se odehrálo – a stále odehrává – také v pracovním prostředí, kde se ukázalo být opravdu důležité dodržování nově nastavených pravidel.
I ve firmě Nej.cz se způsob práce z velké části proměnil. Jaké jsou ty nejzásadnější změny a jak se dotýkají fungování služeb a klientského servisu?
Nošení roušek a nová hygienická pravidla
Hlavním cílem firmy Nej.cz ze zákaznického pohledu je, aby i nadále všechny služby fungovaly bez výpadků a bez ztráty kvality. To se daří například proto, že osobní návštěvy techniků v domácnostech mohou probíhat i nadále, ačkoliv se řídí přísnými hygienickými pravidly. Samozřejmostí je nošení roušek nebo respirátorů FFP2 podle aktuální situace, důraz na desinfekci rukou a používaných nástrojů a zařízení.
Konference přes internet a práce z domu
Nej.cz bere situaci maximálně vážně, a tak všechny firemní meetingy, jednání i konference převádí do online prostředí. Díky tomu se lidé uvnitř firmy setkávají o to méně a nejsou zbytečně vystavováni riziku nákazy během cestování.
Zaměstnanci Nej.cz, jejichž náplň práce to umožňuje, pracují co nejvíce z domova. Tím se dále omezují kontakty mezi pracovníky. I některé klientské požadavky a lokální výpadky služeb se daří technikům a podpoře Nej.cz řešit na dálku. Tato opatření pomáhají chránit zdraví každého zákazníka i zaměstnance.
Nej.cz se snaží všemi dostupnými prostředky omezovat kontakty mezi zaměstnanci firmy, vyřizovat maximum zákaznických požadavků na dálku a zároveň udržovat vysokou kvalitu Nej.cz služeb, na kterou jsou zákazníci zvyklí z dřívějška.