Úvod Podpora Technická podpora

Technická podpora

Telefon zákaznického centra: 488 999 488

E-mail pro technické dotazy, poruchy, výpadky: technicka.podpora@nej.cz

      • Technická podpora funguje každý den 8:00 – 20:00 včetně víkendů.
      • Výpadky, poruchy, či technické dotazy, nám prosím oznamujte na výše uvedený e-mail nebo telefonicky na telefonní číslo zákaznického centra.
      • Poruchy se prosím snažte hlásit co nejdříve. 
      • V případě obsazenosti zákaznické linky v pracovní době Vám bude po určité době čekání nabídnuta volba zpětného zavolání zmáčknutím č. 1 na vašem telefonu.
      • Mimo pracovní dobu zákaznické linky nahlašte poruchu vzkazem na záznamník. Na záznamníku zanechte vzkaz po zaznění úvodní hlášky zmáčknutím č. 1 na vašem telefonu dle návodu v hlášce. Zde uveďte prosím Vaši adresu, a popište Váš problém. Tím nám pomůžete urychlit řešení Vašeho požadavku. 
      • Kolegové z technické podpory Vám zavolají zpět hned, jakmile to bude možné.
      • Pro dotazy týkající se technických problémů na bývalé síti Itself/Selfnet volejte na tel. č.: 533 383 335.

 

 

Televize

Volání

Ostatní

© 2022 Nej.cz
Technické řešení Beneš & Michl