Úvod Zákaznická sekce Otázky a odpovědi Služby - podmínky, změny...

Služby - podmínky, změny...

Je možné dočasné pozastavení služeb?

  •  Dočasné pozastavení služeb neposkytujeme, můžete si však nabídku využívaných služeb upravit tak, aby co nejvíce vyhovovala Vašim potřebám.

Co dělat, když se stěhuju na novou adresu?

Služby je možné přestěhovat pouze v rámci pokrytí sítě Nej.cz. Dostupnost služeb na konkrétních adresách si můžete ověřit zde. Přeložení začněte řešit s dostatečným předstihem, celý proces se může z technických důvodů oproti uvedeným 14 dnům prodloužit (na nové adrese je pokrytí, ovšem není dosud zřízena přípojka).

Pokud zjistíte, že na nové adrese služby Nej.cz nejsou dostupné, kontaktujte nás pokud možno co nejdříve, abychom Vám sdělili podmínky pro řádné ukončení či převod smlouvy.

Internet, NET TV/Digitální televize

  • V případě, že je dostupnost v pořádku, spojte se s námi, abychom se domluvili na přestěhování služeb/smlouvy na novou adresu. 
  • Připravte si údaje o nové adrese a kontaktujte nás telefonicky, e-mailem nebo osobně na kterékoli naší pobočce.
  • Následně vyhotovíme dodatky ke smlouvě a provedeme aktivaci/deaktivaci přípojek a služeb na příslušných odběrných místech.
  1. Internet, O2 TV a volání z domova vám přesuneme zdarma, nejčastěji v rámci 14 dnů
  2. Bez starostí s rušením a opětovným zřizováním služeb
  3. Bez dopadu na cenu služeb nebo na závazek

Pevná linka

V případě, že se stěhujete v rámci jednoho kraje, zůstane vám stejné telefonní číslo. Při stěhování do jiného kraje vám přidělíme nové telefonní číslo z číslovacího plánu pro příslušný kraj.


Je nutné Vám nahlásit některé změny v osobních údajích?

Jaké změny byste nám měli neprodleně (nejpozději do 7 dnů) nahlásit?

  • Změna jména nebo příjmení
  • Změna korespondenční adresy
  • Stěhování
  • Úmrtí klienta

Jak na to?

S veškerými změnami Vašich osobních údajů nás neprodleně kontaktujte. Pro potvrzení změny nám zašlete informaci písemnou formou e-mailem na adresu zakaznicke.centrum@nej.cz nebo poštou na adresu zákaznického centra spolu s kopií příslušného dokladu.


Oslovila Vás nabídka jiného poskytovatele?

  • Na dnešním trhu elektronických komunikací je spousta možností, které se na nás vrhají z televize, internetu či reklamních bilboardů téměř každý den. Uživatelům služeb toto přináší určité výhody, ale zároveň také nástrahy, na které je potřeba dát si pozor.
  • Poskytování služeb tohoto typu a Vaše výsledná spokojenost souvisí s několika parametry.  Především se jedná o kvalitu a rozsah poskytovaných služeb (počet a skladba programů, rychlost, bezpečnost a stabilita internetového připojení, moderní funkce a míra přizpůsobení se individuálním potřebám), dále zákaznický a technický servis (za jak dlouho se dostaví technik, jak rychle a jestli vůbec mi vymění zařízení, mám se na koho obrátit, když mám nějaký problém) a nepochybně cena, kterou jste za tyto komplexní služby ochoten platit.
  • Z výše uvedeného plyne, že ne vždy za nižší cenu obdržíte srovnatelně kvalitní službu.
  • Většinou jsou informace sdělovány jen okrajově a obecně pro všechny. To, co se bude týkat konkrétně Vás, se většinou dozvíte až ve chvíli, kdy služby začnete opravdu používat, a to už je zpravidla pozdě. V takovém případě situaci ihned řešte.
  • S ohledem na poměrně komplikovanou orientaci ve všech podmínkách doporučujeme se před jakýmkoliv Vaším rozhodnutím nejdříve poradit o změně v poskytování služeb přímo s Nej.cz. Neváhejte nás kontaktovat na zákaznické lince 488 999 488, e-mailem na adrese zakaznicke.centrum@nej.cz nebo osobně v kterékoli naší pobočce Nej.cz.

 

©2015-2018 Nej.cz. Všechna práva vyhrazena.
Technické řešení Beneš & Michl