Úvod Zákaznická sekce Otázky a odpovědi Klientský účet Moje Nej - vše přehledně na jednom místě

Klientský účet Moje Nej - vše přehledně na jednom místě

Co je to klientský účet Moje Nej?

  • Moje Nej je klientský účet, který poskytuje stručný přehled o službách, kontaktních údajích, důležitých oznámeních, plánovaných odstávkách a také umožňuje náhled na účetní deník včetně přístupu k vyúčtování služeb za několik posledních měsíců. Klienti využívající volání od Nej.cz mají aktuální přehled o všech provedených nebo zmeškaných voláních, SMS zprávách v téměř on-line čase. Vše označeno časovou značkou, typem a délkou hovoru včetně ceny.

Jak se k účtu přihlásím?

  • K účtu je možné se přihlásit na tomto webu v sekci Moje Nej.
  • Pro přístup k účtu slouží číslo smlouvy a PIN, který je uveden v novějších typech smluv vpravo nahoře pod číslem smlouvy.
  • V případě, že jste PIN zapomněl, ztratil, nemůžete jej najít nebo máte starší typ smlouvy, kde PIN uveden není, můžete si o jeho vydání zažádat registrací na webu v sekci Moje Nej nebo telefonicky prostřednictvím zákaznické podpory. Pro sdělení PINu budete vždy vyzván k autorizaci.

Mohu si prostřednictvím Moje Nej něco objednat?

  • Ano, součástí účtu je rozhraní pro objednávání doplňkových služeb, párování zařízení a individuální volbu kanálů, prozatím pouze pro službu NET TV.

Jaký je postup pro obsluhu služby NET TV?

  • Ovládání volitelných programů NET TV probíhá prostřednictvím klientského účtu tak, že po zakoupení kreditů se aktivují tlačítka u volitelných programů a Vy si můžete až do výše kreditů zvolit sám programy dle vlastních priorit.
  • Pro spuštění vybrané programové nabídky je nutné kliknout na tlačítko pod tabulkou programů – nastavit. Požadavek se zařadí do fronty a je během několika minut zpracován.
  • Od tohoto momentu musí uběhnout 30 dnů, aby bylo možné provést změnu zvolených programů (tlačítko aktivní nelze změnit). Přesný termín pro změnu daného programu se zobrazí při najetí kurzorem na stav - aktivní.
  • Po uplynutí 30 denní lhůty se opět tlačítko aktivuje a Vy si můžete zvolit jiný program nebo jste s volbou programů spokojen a v tom případě může zůstat nastavení beze změny. Programy budou fungovat nadále.

Mohu si v Moje Nej upravit kontaktní údaje?

  • Ano, klientský účet umožňuje aktualizaci telefonních kontaktů a e-mailové adresy pro zasílání vyúčtování a důležitých informací. Změny provedené v Moje Nej se promítnou do interního systému Nej.cz během několika minut.

Bude můj účet aktivní i po ukončení smlouvy s Nej.cz?

Ne, po ukončení smlouvy dojde k zablokování přístupu k účtu.

©2015-2018 Nej.cz. Všechna práva vyhrazena.
Technické řešení Beneš & Michl