Úvod Zákaznická sekce Otázky a odpovědi Co dělat, když nejsem spokojen se službami?

Co dělat, když nejsem spokojen se službami?

Máte nějaký problém nebo nejste s něčím spokojeni?

  • V takovém případě nás neváhejte kontaktovat jakýmkoliv způsobem - telefonicky, emailem, osobně na kterékoliv z našich poboček nebo využijte služeb naší zákaznické podpory. Pokusíme se Vám poradit, navrhnout způsob řešení a doporučit Vám tu nejvhodnější variantu.
  • Některé odpovědi na Vaše dotazy můžete nalézt také v Zákaznické sekci Otázky a odpovědi.

 Mám technický problém. Co ho může způsobovat a jak problém vyřešit?

  • Technický problém může v průběhu poskytování služeb samozřejmě nastat. Služby zajišťujeme prostřednictvím zařízení, u kterých výrobci poskytují určitou délku životnosti, a ta je převážně kratší než délka, po kterou využíváte služby. Je tedy velice pravděpodobné, že se časem setkáte s tím, že se zařízení pokazí nebo nebude plnohodnotně fungovat. Proto doporučujeme pořídit si zařízení od Nej.cz pronájmem, který Vám zajistí případnou výměnu kdykoli v průběhu smluvní doby i v případě, že dvouletá záruka je dávno pryč.
  • Dalším parametrem, který ovlivňuje výslednou kvalitu poskytovaných služeb, je vývoj technologií a neustále se zvyšující nároky na software a výkonnostní komponenty zařízení, proto zařízení, která vše splňovala ještě před několika lety, nemusí dnešním požadavkům adekvátně vyhovovat.
  • Neopomenutelným faktorem, který ovlivňuje výslednou podobu služeb, je vzájemná kompatibilita a funkčnost mezi centrální sítí, domovními rozvody, přes kabelovou zásuvku, použité propojovací komponenty (kabely, rozdvojky), veškerá zapojená  zařízení za zásuvkou (TV přijímače, set-top boxy, modem, router) až po míru zatížení bezdrátové sítě - čím víc uživatelů, tím více se ovlivňují.
  • Naše síť a různé prvky v ní jsou průběžně monitorovány, pochopitelně se jedná většinou o větší celky, proto se může stát, že problém, se kterým se aktuálně potýkáte ve své domácnosti, neodhalíme, jelikož se jedná o individuální záležitost. Podobně jako v případě, kdy se jedná o problém, který nelze běžným způsobem monitoringu identifikovat.

 

  • Před nahlášením závady doporučujeme vyzkoušet známé vypnutí a zapnutí zařízení z napájení na několik minut (provést tzv. restart modemu, routeru, set-top boxu, PC nebo TV). Pokud tento zásah nepomůže, nahlášení Nej.cz neodkládejte!
  • Nahlaste nám svůj problém, my jej dle všeobecných a provozních podmínek přijmeme jako reklamaci služeb - poruchu a společně ji vyřešíme. Technik Vás bude kontaktovat ihned, jakmile to bude možné. Pokud se nepovede odstranit problém po telefonu - na dálku vzdáleným přístupem, kontaktuje Vás následně lokálně příslušný technik s návrhem termínu návštěvy zpravidla do dvou dnů od nahlášení.
  • Pracovní doba zákaznické podpory je každý pracovní den od 08:00 do 17:00 hodin. V mimopracovní dobu, tedy mezi 17:00 a 08:00 + víkendy a svátky, můžete rovněž nahlásit poruchu. Technik, který má pohotovost se s Vámi spojí v nejbližší době a navrhne způsob řešení. V rámci volání na zákaznickou linku 488 999 488 stačí po vyzvání zadat PSČ Vaší lokality a nahrát vzkaz na záznamník. Po ukončení hovoru systém Váš vzkaz zpracuje a odešle požadavek našim technikům.

 Oslovila Vás nabídka jiného poskytovatele?

  • Na dnešním trhu elektronických komunikací je spousta možností, které se na nás vrhají z televize, internetu či reklamních bilboardů téměř každý den. Uživatelům služeb toto přináší určité výhody, ale zároveň také nástrahy, na které je potřeba dát si pozor.
  • Poskytování služeb tohoto typu a Vaše výsledná spokojenost souvisí s několika parametry.  Především se jedná o kvalitu a rozsah poskytovaných služeb (počet a skladba programů, rychlost, bezpečnost a stabilita internetového připojení, moderní funkce a míra přizpůsobení se individuálním potřebám), dále zákaznický a technický servis (za jak dlouho se dostaví technik, jak rychle a jestli vůbec mi vymění zařízení, mám se na koho obrátit, když mám nějaký problém) a nepochybně cena, kterou jste za tyto komplexní služby ochoten platit.
  • Z výše uvedeného plyne, že ne vždy za nižší cenu obdržíte srovnatelně kvalitní službu.
  • Většinou jsou informace sdělovány jen okrajově a obecně pro všechny. To, co se bude týkat konkrétně Vás, se většinou dozvíte až ve chvíli, kdy služby začnete opravdu používat, a to už je zpravidla pozdě. V takovém případě situaci ihned řešte.
  • S ohledem na poměrně komplikovanou orientaci ve všech podmínkách doporučujeme se před jakýmkoliv Vaším rozhodnutím nejdříve poradit o změně v poskytování služeb přímo s Nej.cz. Neváhejte nás kontaktovat na zákaznické lince 488 999 488, e-mailem na adrese zakaznicke.centrum@nej.cz nebo osobně v kterékoli naší pobočce Nej.cz.

 

©2015-2018 Nej.cz. Všechna práva vyhrazena.
Technické řešení Beneš & Michl