Pokud se nemůžete připojit k internetu i přesto, že svou Wi-Fi síť na počítači vidíte jako dostupnou, zkuste restartovat Wi-Fi router nebo přímo kabelový modem/gateway. Restart provedete vytažením síťového kabelu zařízení z elektrické zásuvky po dobu alespoň 30 sekund. Pokud router/modem/gateway nesvítí, zkontrolujte na jiném zařízení (lampa, nabíječka apod.) funkčnost dané elektrické zásuvky.
Tento problém může nastat i v případě, že přecházíte z tarifu s veřejnou IP adresou na tarif bez IPv4 adresy. V takovém případě je nutné znovu nakonfigurovat Wi-Fi router. Konfigurační soubor jsme vám zaslali spolu s novými smluvními dokumenty. Nápomocná by vám také mohla být stránka www.routers.cz.
V případě, že se k internetu nemůžete připojit ani po restartu zařízení či nakonfigurování routeru, neváhejte kontaktovat naše Zákaznické centrum 488 999 488.