Úvod Podpora Časté dotazy ke službám Internet Koupil jsem si Sony Play-Station, ale nedaří se mi přihlásit do herního účtu. Co mám dělat?

Koupil jsem si Sony Play-Station, ale nedaří se mi přihlásit do herního účtu. Co mám dělat?

Pro přihlášení do platformy SONY Play-Station je nutné disponovat veřejnou IP adresou. Tu si můžete objednat telefonicky na lince Zákaznického centra 533 383 335, prostřednictvím e-mailu zakaznicke.centrum2@nej.cz nebo na jedné z našich poboček. V případě, že zvolíte první možnost, je nutné volat na naše Zákaznické centrum z telefonního čísla uvedeného na vaší smlouvě nebo objednávce, aby mohli operátoři vytvořit tzv. autorizovanou objednávku. Při veškeré komunikaci, prosím, uvádějte číslo vaší smlouvy.

zpět

© 2022 Nej.cz
Technické řešení Beneš & Michl