Úvod Blog Kde najdete informace o uzavřených pobočkách a co dělat při výpadku služeb?

Aktuálně

Aktuálně

Kde najdete informace o uzavřených pobočkách a co dělat při výpadku služeb?Zavřená pobočka Nej.cz? Spojte se s námi prostřednictvím kontaktních údajů

Potřebujete pomoct či poradit? Nefunguje vám některá z Nej.cz služeb? V tomto článku se dozvíte, kde najít všechny potřebné kontakty, informace o výpadcích služeb a také o aktuálně zavřených pobočkách.

Může se stát, že potřebujete radu nebo vaši domácnost či celou oblast postihne výpadek některé služby. V obou případech máte několik možností, jak postupovat. Nej.cz vám je představí a poradí vám, kde hledat aktuální zprávy o pobočkách i výpadcích a jak postupovat, když je vaše nejbližší pobočka uzavřená.

Jak můžete kontaktovat Nej.cz?

Nej.cz můžete kontaktovat několika způsoby. Dáváte-li přednost komunikaci po telefonu, použijte zákaznickou linku +420 488 999 488, která je vám k dispozici každý všední den mezi 8. a 18. hodinou. Zkušení operátoři vám ochotně pomohou s obecnými dotazy či s objednávkou nové služby, v případě potíží vás přesměrují na příslušné techniky.

Chcete použít raději elektronickou poštu? Kontaktujte zákaznické centrum přes e-mail zakaznicke.centrum@nej.cz. Centrum sídlí na náměstí Svobody 1142 v Třinci. Třetí možností je osobní návštěva na některé z poboček. Jejich aktuální přehled najdete na mapce v sekci Kontakt.

Kde hledat informace o uzavřených pobočkách a výpadcích služeb?

Když se z výše zmíněné mapky prokliknete na konkrétní pobočku, uvidíte u ní všechny potřebné kontakty, otevírací dobu a výrazně vyznačenou informaci o jejím případném uzavření. Všechny informace o dočasně či dlouhodobě uzavřených pobočkách najdete pohromadě v sekci Důležitá oznámení.

Nefunguje vám některá z Nej.cz služeb? Zkontrolujte na webu také část výpadky/odstávky provozu, kde se objevují aktuální oznámení o plánovaných, náhlých a již evidovaných výpadcích. Můžete si tak jednoduše ověřit, zda například vaše nefunkční IPTV nebo internetové připojení není způsobeno plánovanou údržbou, havárií či jinou výjimečnou situací.

Co dělat, když je vaše nejbližší pobočka zavřená?

Kvůli pandemii covidu-19 doporučuje Nej.cz upřednostnit kontakt na dálku. Máte-li ale vážné potíže či výpadky služeb, nebojte se požádat o pomoc ani v současné situaci. Technici Nej.cz jsou speciálně proškoleni a respektují všechna pravidla související s koronavirem. Samozřejmostí je častá dezinfekce rukou i používaných nástrojů a nošení respirátorů FFP2 či roušek podle aktuální situace.

Máte-li problémy s některou z Nej.cz služeb, nebojte se kontaktovat podporu Nej.cz telefonicky, e-mailem nebo navštívit nejbližší pobočku. Informace o aktuálně zavřených pobočkách najdete v mapce na webu. Nej.cz považuje nadstandardní klientskou péči za jednu ze svých priorit a proto nemusíte otálet s žádným dotazem či požadavkem.

 

 

Potřebujete poradit?

Nechte nám tu své číslo, zavoláme vám zpět

© 2021 Nej.cz
Technické řešení Beneš & Michl