Úvod Kontakty Zákaznické centrum

Zákaznické centrum

488 999 488

Provozní doba linky:           
Po - Pá: 8:00 - 17:00                                 

 

 

I v mimoprovozní dobu můžete nahlásit svůj požadavek či poruchu. Technik, který má pohotovost, se s Vámi v nejbližší době spojí a navrhne způsob řešení. Vytočte číslo 488 999 488, po vyzvání zadejte PSČ Vaší lokality a nahrajte vzkaz. Po ukončení hovoru systém Váš vzkaz zpracuje a odešle požadavek našim technikům.

Zavoláme Vám zpět!

Vyplňte prosím kontaktní telefonní číslo a pracovníci našeho zákaznického centra se Vám v nejbližší době ozvou.

Stávající zákazník
Znáte číslo své smlouvy?

S čím se na zákaznické centrum obracet?

  • Objednání služeb Nej
  • Hlášení technických poruch
  • Oznámení požadavků či stížností
  • Kontrola vyúčtování služeb
  • Informace o současných akčních nabídkách
©2015-2016 Nej.cz. Všechna práva vyhrazena.
Created by Beneš & Michl