Úvod Podpora Časté dotazy ke službám SelfnetTV Za co budu v rámci zprovoznění Selfnet TV platit?

Za co budu v rámci zprovoznění Selfnet TV platit?

Pokud už od nás máte internet a budete chtít sledovat Selfnet TV přes IPTV set-top-box, pošleme vám samoinstalační balíček (poštovné neplatíte, posíláme jej zdarma). Jeho součástí je set-top-box, jeho příslušenství, návod k zapojení i ovládání a přihlašovací údaje k aplikacím pro mobilní zařízení a webové verzi Selfnet TV. Návod na ovládání interaktivních funkcí Selfnet TV najdete v sekci Podpora – Návody, rady, manuály – Selfnet TV. V případě, že nevyužijete IPTV set-top-box, pošleme vám přihlašovací údaje k aplikacím pro mobilní zařízení a webové verzi Selfnet TV (e-mailem, nebo poštou).

Pokud od nás internet nemáte, budeme vám účtovat Instalační/aktivační poplatek 500 Kč. Tento zahrnuje instalaci účastnické zásuvky do první obytné místnosti, použití potřebné kabeláže (do délky 10 m), zapojení u nás zakoupených nebo zapůjčených zařízení (modem/gateway, set-top-box, Wi-Fi router), následnou aktivaci služby a dopravu technika. Poplatky za práci nad rámec úvodní instalace/aktivace jsou stanoveny v Servisním ceníku.

Instalační/aktivační poplatek neúčtujeme v případě uzavření smlouvy na dobu určitou. Na co se instalace zdarma nevztahuje:

  1. Technik bude na zprovoznění služby pracovat déle než 60 minut – to může nastat v případě složitější montáže (např. provrtání stěny pro protažení kabelu, připevnění kabelu k podlaze apod.) či časově náročnější instalace (např. zprovoznění dalšího set-top-boxu apod.). Cena práce technika nad rámec 60 minut je stanovena v Servisním ceníku.
  2. Technik bude potřebovat materiál nad rámec běžné instalace – může se jednat např. o delší kabeláž (nad 10 m) nebo použití kabeláže pro instalaci dalšího set-top-boxu. Zde zaplatíte za dodatečný materiál, pokud jeho hodnota přesáhne 100 Kč.
© 2022 Nej.cz
Technické řešení Beneš & Michl