Zákaznické centrum
488 999 488 zakaznicke.centrum@nej.cz
Pro všechny lokality mimo síť bývalého RIO MEDIA a.s. Pro síť Poruba.NET
Provozní doba linky:
Po - Pá: 8:00 - 18:00
212 270 000 zakaznicke.centrum2@nej.cz
Pro klienty na původních sítích bývalého RIO MEDIA a.s.
Provozní doba linky:
Po - Pá: 8:00 - 18:00
nám. Svobody 1142, 739 61 Třinec
I v mimoprovozní dobu můžete nahlásit svůj požadavek či poruchu. Technik, který má pohotovost, se s Vámi v nejbližší době spojí a navrhne způsob řešení. Vytočte číslo 488 999 488, po vyzvání zvolte volbu 2, následně zadejte PSČ Vaší lokality a nahrajte vzkaz. Po ukončení hovoru systém Váš vzkaz zpracuje a odešle požadavek našim technikům.
Zavoláme Vám zpět!
Vyplňte prosím kontaktní telefonní číslo a pracovníci našeho zákaznického centra se Vám v nejbližší době ozvou.
S čím se na zákaznické centrum obracet?
- Objednání služeb Nej
- Hlášení technických poruch
- Oznámení požadavků či stížností
- Kontrola vyúčtování služeb
- Informace o současných akčních nabídkách