Úvod Aktuálně Kariéra TŘINEC - Pracovník zákaznického centra

TŘINEC - Pracovník zákaznického centra

Společnost Nej.cz s.r.o. poskytovatel služeb elektronických komunikací vypisuje výběrové řízení na pozici:

Pracovník zákaznického centra/administrativní pracovník

Pracovní náplň:

  • poskytování informací o službách a produktech
  • vyřizování žádostí, dotazů klientů a uzavírání smluv
  • podpora a prodej poskytovaných služeb
  • samostatné vedení obchodních případů až po uzavření smlouvy
  • osobní, telefonická a elektronická komunikace s klienty
  • administrativní činnost související s předmětem pracovního zařazení
  • administrativní podpora techniků, úprava plánovacích kalendářů

Požadavky na uchazeče:

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • zkušenosti na pozici zákaznického centra, operátora call centra nebo prací s tel. prodejem vítány
  • uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, Internet)
  • asertivita, vysoké pracovní nasazení a týmová spolupráce
  • odpovědnost za svěřené činnosti a schopnost samostatné práce
  • časová flexibilita
  • reprezentativní, příjemné vystupování a podílení se na image společnosti a jejího posílení

Nabízíme:

  • fixní plat + bonusový program
  • zaměstnání na HPP
  • perspektivní a zajímavou práci ve stabilní české společnosti
  • příjemné pracovní prostředí a pohodový kolektiv
  • zaškolení

Místo výkonu práce:

  • Třinec

 

V případě zájmu o tuto pozici, zašlete svůj strukturovaný životopis a doklad o dosaženém vzdělání do 20. 9. 2021 na email prace@nej.cz s předmětem „Pracovník ZC Třinec“ nebo předejte osobně na pobočce Nej.cz s.r.o., nám. Svobody 526, 739 61 Třinec.

 

© 2021 Nej.cz
Technické řešení Beneš & Michl